תכנית האימונים של ACTV היא מסגרת כושר היברידית המאפשרת לך לבחור את מה שהכי מתאים לך, בהתאם לצרכים ולמטרות, בהתאם ליכולת האישית, ותוך התאמה פרטנית לכל מתאמן ומתאמנת. בפלטפורמת האימונים של ACTV תוכלו לבחור בין אימונים אישיים, זוגיים, אימונים קבוצתיים או אימונים אונליין. הכל בהתאם למטרות, אותן נוכל לבנות יחד.

אימונים קבוצתיים 

האימונים הקבוצתיים מתאימים לכולם, גם מתאמנים חדשים וגם מתאמנים מאומנים. האימונים מתקיימים בתל-אביב בגן העיר; בפארק גינדי TLV; ובלוקיישנים נבחרים נוספים על פי בקשת המתאמנים. כל קבוצת אימון כוללת עבודה על שרירי ליבה, פיתוח כוח, סיבולת, זריזות, גמישות וטכניקה, ויש בה עד 12 מתאמנים.

להצטרפות ולקבלת פרטים נוספים יש לשלוח וואטסאפ למס׳: 050-7801001

נורדאו18

nothing-worth-having-comes-easy

ActiveZanzibar (70 of 450)

אימונים אישיים 

שלושה מסלולים לאימון אישי, כשכל מסלול בנוי בהתאם למטרות המתאמן.

שלושת המסלולים נשענים על בסיס חשוב של מחויבות לתהליך, שאפתנות ועבודה קשה. המטרה שלי כמאמנת כושר ומנחה לחיים בריאים היא לא רק לענות על הציפיות שלכם היום ולהשיג את המטרות שלכם,  אלא גם לתת ערך מוסף ארוך טווח.

האימונים בכל מסלול יכולים להתקיים כאימונים אישיים או זוגיים, בעבודה במשקל גוף ובשילוב ציוד כושר על כל גווניו.

מסלול BYOT

Become Your Own Trainer

מסלול המתאים למתאמנים שמעוניינים להיכנס לכושר אך לשים דגש גם על הכרת העקרונות על פיהם הם מתאמנים, על מנת שבטווח הרחוק - יוכלו לשמר את התוצאות, לשחזר ולשפר אותן, כחלק מאורח החיים שלהם. המסלול כולל: ניהול יומן תזונה, בניית תפריט מותאם, חלוקת אבות מזון; אופן בניית אימון ומאגר תרגולים, עקרונות יציבה, טכניקה בתרגילי כוח, גמישות, תרגול נשימות, חימום דינמי, מתיחות.

מסלול 12WEEKS

מסלול הבנוי מ24 אימונים + מפגש תזונה, הבנויים סביב המטרות שמגדיר כל מתאמן, עם דגש על הגברת המוטיבציה. המסלול מתאים למתאמנים שרוצים ללמוד להתאמן וכולל דגשים פיזיולוגיים על האימון הפונקציונלי, תמיכה וייעוץ תזונתי בסיסי.

מסלול Red Carpet

מסלול הבנוי מ-20 אימונים עצימים, כשהמטרה בבסיס המסלול היא השגת מראה ׳השטיח האדום׳. המסלול מתאים למתאמנים מאומנים, במטרה לעצב ולחזק באופן אינטנסיבי את שרירי הליבה, הישבן והירכיים, ולהגביר את שריפת השומן. ניתן להוסיף למסלול זה ייעוץ תזונה ותמיכה אונליין שוטפת.

מסלול חופשי על הבר

מסלול אימונים חופשי. מאפשר רכישת אימונים בודדים, או כרטיסיית אימונים.

תוספות למסלולים

לכל מסלול ניתן להוסיף בניית תפריט, ייעוץ תזונתי, ותמיכה אונליין.