ACTV Work & Workout הוא מערך משולב של ארגון אירועי פיטנס בחברות וארגונים, אימונים פרונטליים ואימונים אונליין, סדנאות כושר בשוטף, ויעוץ מקצועי לחברות וארגונים בהטמעת תוכניות ספורט, וקידום הבריאות. המערך פועל בשיתוף מלא עם הנהלת האירגון, בהתאם לצרכי הארגון, תוך שילוב תחומי כושר נרחבים, ובאופן גמיש בהתאם לתקציב.

אימונים וסדנאות כושר במקום העבודה

שוק התעסוקה בארגונים עובר שינויים מידי כמה שנים. אחד השינויים המרכזיים שחלו בשנים האחרונות הוא רווחת העובד ומתן מענה ארגוני למגוון רחב של צרכים, החל מימי גיבוש, הופעות והקרנות סרטים פרטיות, ימי התנדבות משותפים, סדנאות העצמה; וכמו כן גם מרחבים יעודיים במקום העבודה: מרחבי מנוחה ומדיטציה, חדרי משחקים, חדר כושר ועוד.

 

למה ארגונים משקיעים נמרצות ברווחת העובד ושיפור תנאי עבודתו?

משום שטיפוח העובדים משתלם! כשנזגרת מכך היא כמובן עסקה שמשתלמת לעובדים עצמם לא פחות מאשר לארגון המעסיק. כל הצדדים יוצאים נשכרים, העובדים מרוצים במקום עבודתם ותפוקת העבודה שלהם עולה.

 

למה לשלב אימוני כושר בחברות?

עשרות מחקרים שנערכו בנושא קובעים באופן חד משמעי כי ביצוע פעילות ספורטיבית הוכחה כאקט שמעלה באופן דרמטי את זמינות האנרגיה הפיזית והנפשית, שמתורגמת להנעת העובד, ומעלה את שביעות רצונו. המציאות מלמדת כי בשל סדר יום עמוס ושעות עבודה רבות, עובדים רבים אינם מצליחים למצוא את הזמן לבצע פעילות גופנית. הפתרון לכך הוא אימוני כושר במהלך יום העבודה. 

לכל האימונים שלנו - לחצו כאן

אירועי פיטנס

FOC Work & Workout מתמחים בהפקת אירועי פיטנס ייחודיים ברמה גבוהה.  ימי כושר ובריאות לחברות וארגונים המשלבים אימונים, סדנאות כושר, הרצאות תזונה וקידום אורח חיים בריא. הצוות שלנו יגיע עד אליכם וילווה את הפקת האירוע החל משלב התכנון ועד לשלב הביצוע תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ועל מקצועיות מירבית, תוך התחשבות בתקציב ותוך התאמה מקסימלית לצרכי הארגון, התרבות הארגונית שלו ואופי האירוע המבוקש.

 

 

 

 

יצירת קשר 

משרדנו ממוקמים בקרליבך, תל אביב.

ליצירת קשר לתיאום פגישה וקבלת הצעת מחיר:

info@activevacationsclub.com

972-507801001+

 

אקטיב_401
ActiveZanzibar (236 of 450)
4O0A0543
116A5863