יש לי וידוי: אין לי גוף מושלם, ואני שלמה עם זה!

זה לא פשוט כשיש  כל כך הרבה פוקס על המראה החיצוני שלנו. זה לא פשוט שהציפיות בשמיים. זה לא פשוט כשאנחנו אלה שיורדות על עצמנו יותר מכולם. אז הנה, אני אתחיל. אני אינה, ויש לי וידוי.

אני אינה, ויש לי וידוי: אין לי גוף מושלם, ואני שלמה עם זה. אני שלמה עם הגוף שיש לי, על כל חסרונותיו ועל כל יתרונותיו. על כל ה׳פגמים׳ שלי, ועל כל השינויים שעברתי. אני שלמה עם הגובה שלי, (ולא שיש לי ברירה). אני שלמה עם הירך העבה שלי, שלמה עם הידיים, אני שלמה שאין לי מותן של דוגמנית. להיות שלמה עם חוסר השלמות הוא אחת המתנות הגדולות שאפשר היה לקבל עם השנים. ואם הייתי מאחלת לך משהו - הייתי מאחלת לך להשלים עם עצמך. השלמה שמשמעה קבלה עצמית ואהבה עצמית. אהבה שמתורגמת לעבודה יומיומית על העצמי שלך.

להתאמן מתוך אהבה עצמית, מתוך הרצון לשימור ושיפור. שיפור הבריאות, שיפור הנראות, שיפור ההרגשה הכללית. להיות שלמה למרות חוסר שלמות היא לא סיפוק מתמיד, ולא הרגשת פאר מתמדת. זה לא שאני מסתובבת עם החזה נפוח יומם וליל, כי תמיד יש לאן להשתפר. אני אמנם לעולם לא מרגישה מסופקת, ותמיד שואפת ליותר. אבל אני כן מרגישה גאווה (על בסיס יומיומי) על היכולת שלי להצליח ועל היכולת שלי להמשיך ולהתקדם.

אני מתאמנת כדי להשתפר, כי תמיד יש לאן.אני מתאמנת כי זה כיף. זה כיף לדעת שאני מצליחה. וכיף לראות שאני משתפרת אם לפני כן לא הצלחתי. אני מתאמנת כי זה מחזק את ההרגשה הזו, של להיות שלמה עם עצמי, על אף חוסר השלמות.

צאו מהמירוץ, ותתחילו להינות מהדרך. תתחילו באימון.

AMRAP (כמה שיותר סבבים) מהרצף הבא במשך 15 דקות: 25 סקווטים במשקל גוף, 20 לאנג׳ים במשקל גוף (לכל רגל), 15 שכיבות סמיכה, 10 פלאנק צידי והרמת אגן (לכל צד). אשמח לשמוע כמה סבבים השלמתם! שיהיה בהצלחה!!

 

יש לשים דגש על הטכניקה בביצוע התרגילים:

סקווט: יש להקפיד על מרכז כובד ממרכז כף הרגל לכיוון העקב. למשוך את האגן לאחור, לשמור על גב נטרלי ועל גב ישר.

לאנג׳: יש להקפיד על זוויות של 90 מעלות בברכיים תוך שמירה על גב ישר

שכיבת סמיכה: ניתן לבצע גם על הברכיים, במצב זה יש להקפיד על קו אחד מהברכיים ועד לכתפיים תוך שמירה על בטן אסופה, על מנת למנוע פגיעה בגב התחתון. יש לנסות להביא את החזה לקו כפות הידיים ולדחוף חזרה מעלה.

פלאנק צידי: יש לשמור על קו גוף אחד, ניתן לבצע על אמה במקום על כף היד.

 

IMG_4622
img_0583
img_0582
img_0584