המלצת השנה | GameChanger – Dyson SuperSonic

לקראת כל תחילת שנה חדשה אני עוקבת באופן הדוק אחרי מוצרים חדשים, חברות ביגוד חדשות (ספורט בעיקר), מוצרי בריאות וטיפוח, מסעדות ובתי קפה (לרוב צמחונים או טבעוניים), כאלה שמציעים משהו חדש ומרענן, משהו שהיה שווה לחכות עבורו, או משהו שמשנה את כללי המשחק.

השנה, רגע לפני שאנחנו מתחילים להתארגן לארוחת חג חגיגית,  רגע לפני ההסתערות השנתית בקניית מתנות חסרי ערך למארחים שלנו בארוחת החג, יש מוצר אחד. אחד בלבד, שסקרתי עבורכם, ששווה את 7 דקות הקריאה שלכם.

תכירו את הBFF החדש שלי: Dyson SuperSonic

לא לא לא, זה לא שואב אבק. אני ולנקות את הבית כנראה לעולם לא נהיה אחוקים. לפחות לא ברמה שבה אני כה נלהבת לספר לכם את הדייסון החדש, הלא הוא מייבש השיער סופרסוניק של חברת דייסון. הוא כל כך מהמם שלקח לי זמן עד שהודתי בעובדה שמדובר במכשיר פונקציונלי, ולא דקורטיבי גרידא. הוא כל כך מהמם, שהיה בא לי לחבק אותו! או לאכול אותו, מרוב שהוא נראה כמו דונאט!

כמו שאתם מכירים אותי, לא הייתי מתלהבת כל כך מהמוצר רק על סמך המראה החיצוני שלו (שטחית, אבל בכל זאת), כי אחרי הכל, הסוספרסוניק הוא כנראה מייבש השיער הטובה בעולם!

First comes first: Unboxing

יתרונות, חסרונות ודרך אחת לייבש את השיער

אמ:לק – ממליצה בחום. ובהרחבה:

לייבש שיער ולשמוע מוסיקה: מתי לאחרונה הצלחתן לייבש את השיער ובו זמנית להקשיב לשיר שאתן הכי אוהבות בעולם? אני סתם שואלת, אני יודעת שזה לא אפשרי. אלא אם יש לכן את הסופרסוניק. אני יודעת שזה לא מחייב לשמוע מוסיקה בזמן הייבוש, אבל ניסיתי כדי לדעת. ו- וואלה? זה עובד. הסופרסוניק  כל כך שקט שאפשר להקשיב למוסיקה (שמתנגנת מהאייפון) בזמן הייבוש.

אחיזה ושליטה במכשיר, ללא הוראות גם לעקומות כמוני: אני אתחיל ואומר שהרבה יותר קל לי להחזיק קטלבל ששוקל 18 קילוגרם, מאשר מייבש שיער קליל עם ראש שמנמן. אני תמיד. תמיד. תמיד מסתבכת. לא נוח לי להחליק כלפי מעלה, לא נוח לי להחליק כלפי מטה, פעם עם יד ימין, פעם עם יד שמאל. לא הולך. סליחה. לא הלך.

אני לא אומרת שהסופרסוניק מושלם. אבל האחיזה בידית קלה, דקיקה, ארוכה, עם ראש קטן (שגם לא מתחמם במהירות), היתה לי נוחה בהרבה, ועוד יש לי מקום לשיפור. חוץ מזה שלפרקים עצרתי כדי לשיר לתוך המיקרופון (המייבש) עם המוסיקה, הצלחתי להחליק את השיער בהנאה מרובה.

טכנולוגיה: הסטיגמטים בנינו יגידו שנשים לא מתלהבות מטכנולוגיה. אנשי נשות הדור החדש יעידו שדווקא כן. אני חובבת גאדג׳טים מושבעת: מצלמות, תוספים מגניבים לגו פרו, יש לי רחפן פרטי אישי שלי, אפל ווץ׳, שעוני פולאר מגוונים, ועוד.

מייבש שיער אף פעם לא נכנס לקטגוריה הזו של ׳גאדג׳ט מגניב׳ עד שהמהנדסים הגאונים של דייסון לא המציאו את הסופרסוניק. מלבד העובדה שעבדו עליו 4 שנים שלמות והשקיעו (שימו לב): 250 מליון שקלים חדשים דנדשים (בליש״ט כמובן, אני תרגמתי לשקלים), הצוות שעבד על הפיתוח כלל לא פחות מ- 100 מהנדסים שבדקו את היכולות של הסופרסוניק על כ-1650 ק״מ של שיער אנושי מככל מיני סוגים. מייבש השיער נראה כמו מייבש השיער מהעתיד, הגימור שלו, הפרטים הקטנים (כמו גם הגדולים) מוש-למים!

עיצוב: רוצה להתעכב על הסוגיה. אני חושבת שמותר לנו לאהוב מוצרים שמהונדסים, ומעוצבים יפה. ולא רק יפה, אלא גם חכם. מאותה הסיבה שאני לא מוכנה להחליף את המק-בוק פרו שלי באף לפטופ שאינו אפל, אני גם לא מוכנה לראות אף מייבש שיער מאז שהכרתי את הסופרסוניק. למה? כי העיצוב שלו כל כך מדויק וסקסי, שפשוט אי אפשר. אי אפשר להחליף אותו.

וזה לא רק המראה, זה גם המגע, החומר ממנו הוא עשוי, הגאונות שעומדת מאחורי המגנטים שמקלים את ההתעסקות עם החלפת הראשים, הראש הורוד (שאני לא מבינה איך הוא לא טורקיז, אבל שיהיה), והגודל, הקטן שנובע מהחידוש האדיר של החברה שהצליחה להקטין המנוע של המייבש לכדי כך שהוא נכנס לתוך הידית עצמה. 

בריאות ואיכות חיים: אני מייבשת את השיער לפחות פעם ביום. הלחות הורגת אותי. האימונים, הרכיבה על האופניים והעובדה שנולדתי עם שיער מקורזל שמחפש כל הזדמנות להתבלגן. אני משתדלת לשמור על השיער בריא (יחד עם הפרט שאני מייבשת אותו כמעט כל יום), בדומה לעובדה שאני שומרת על עור הפנים שלי, ועל תזונה נאותה ועל גוף פעיל.

חשוב לי שלא להוציא כסף מיותר על שיקום העור, הגוף או השיער שלי, ואני אחסוך בדברים אחרים אבל אשקיע במה שמצריך (ושווה) השקעה. אני משוכנעת שהסופרסוניק לא רק שווה את ההשקעה אלא שהוא יחסוך לי התעסקות עתידית והוצאה עתידית מיותרת בזכות העובדה שהפיתוח (וקראתי קצת כדי לספר לכם) של חברת דייסון מבטיח שמירה על השיער ומנגנון חכם שמנתר את החום בכל רגע נתון ואינו מאפשר לטמפרטורה לעלות למעל 150 מעלות.

שרירים ושיער חלק

זה לא שיש לי בעיה חלילה עם תלתלים. אני פשוט מעדיפה את עצמי פחות מקורזלת, ואם אפשר עם כמה שפחות קצוות פגומים. לסיכום, הסופרסוניק לגמרי משנה את חוקי המשחק, קשה לי להאמין שיהיו לו מתחרים בזמן הקרוב. הוא שקט, מייבש ממש ממש מהר, קל לאחיזה, והכי חשוב: שולט בטמפרטורה כדי לשמור על השיער מפני נזקי החום.

 

איפה ניתן להשיג?

אצל היבואן הרשמי ב.נ.ז.כ סחר ושיווק, ברכישה באתר www.dyson.co.il, רשת אפריל, א.ל.מ דיוטי פרי ובמספרות המתמחות.

אחריות? לשנתיים על ידי היבואן הרשמי אהבה? ממבט ראשון ולנצח. או עד שייצא דגם בצבע טורקיז.