להפוך רוטינה לריטואל

אנחנו במירוץ אינסופי. תמיד רוצים להספיק כמה שיותר. וכמה שיותר מהר. ולנצל את הזמן, ואת המקום, ואת הסביבה. ולא לעצור לרגע. כי עצירה משמעותה כניעה. כי לעצור זה להפסיד. כי לעצור זה להשאר מאחור.

בשנים האחרונות העולם המערבי והחיים המודרניים התעצמו בביטוי שלהם בחיים שלנו. אנחנו עובדים כל הזמן (גם מהבית, גם על הנייד, גם בחופשה, וגם בנסיעה לארוחה המשפחתית), אנחנו מוקפים גירויים מתמידים, שחלילה לא נשתעמם, חלילה לא נמצא את עצמנו חסרי מעש. היום יום שלנו מנוהל בתבניות סדורות של יום עבודה קבוע, של רוטינה קבועה שנראית לנו נורמלית לחלוטין. עד שאנחנו מבינים. שלפעמים. צריך להאט. ואולי לעצור.

 

116A5151
116A5314

רוטינה אאוט - ריטואל אין

באירוע שערכו ג׳יימס ריצ׳רדסון דיוטי פרי לרגל השקת חברת המותג Rituals, נפל לי האסימון.

אבל רגע לפני האסימון.

כמה מילים על האירוע. האירוע כלל הרצאה וחשיפת הפילוסופיה של החברה, שיעור יוגה עם ויקטוריה קצמן המושלמת, וארוחת בוקר. חוויה בכל חלק וחלק שלה: החל מהעומק שבפילוסופיה (שמאוד אהבתי, מאוד התחברתי ואימצתי!) ועד האג׳נדה של המוצרים, והשקט של היוגה.

ועכשיו לאסימון,

היום יום שלי מתנהל בצורה אוטומטית ונטולת רגש לפעולות הקטנות והיומיומיות שלי, כמו לשבת רגע על הספה ולהקשיב ל-2 דקות לציוץ ציפורים, כמו לעשות מקלחת, כמו להתענג על מצעים חדשים. והמעבר בין רוטינה שעוברת ליד, לבין ריטואל שנוכח כאן ועכשיו, יש עולם שלם, שאז האירוע - אימצתי. את הריטואל בצורתו הפילוסופית ואת הריטואלס, על כלל מוצריו.

סדרת RITUAL OF SAKURA- צילום יחצ

מה בין פילוסופיה למוצרי הטיפוח שלי?

לריטואלס קו מוצרים נרחב הכולל מוצרים לטיפוח הגוף, נרות ריחניים, מקלות מפזרי ריח, מבחר סוגי תה, טיפוח עור טבעי, איפור ממינרלים יקרים, וכן קולקציית soulwear נינוחה ואופנתית, המותג הופך את שגרות חיי היומיום לרגעים משמעותיים יותר.

 

116A5829

הרגעים הללו.. הם נמצאים בכל מקום: בכל רגע נתון, מדי יום, ממתינים להתגלות, נלהבים לחלוק את היופי שבתוכם. הם נראים כמו רגעים חסרי משמעות שאנחנו נוטים להתעלם מהם. Rituals ("ריטואלס") חושף את הרגעים האלה ומזכיר לכם ליהנות מהם. בין אם אנחנו עושים אמבטיה ארוכה או יוצרים אווירה ביתית עם ניחוח עשיר של קטורת אסייתית, Rituals מאפשר לכם למצוא את האושר בדברים הקטנים ביותר.

כל אחד מ-400 המוצרים השונים, שואב השראה מהמסורת העתיקה של המזרח.

בשנת 2000, נפתחה החנות הראשונה של Rituals ברחוב קלוורסטראט שבאמסטרדם, ולאחר מכן נפתחו חנויות בערים תוססות כגון לונדון, מדריד, אנטוורפן, פריז, ליסבון, ברלין, שטוקהולם וניו יורק.

למותג יש מעל ל-730 חנויות, יותר מ-2,400 חנויות-בתוך-חנויות ו-4 מכוני ספא ב-29 מדינות ברחבי העולם. Ritual Cosmetics מתרחב במהירות לחברות תעופה, אוניות תענוגות ומעבורות ואף בבתי מלון. הוא גם ראה צמיחה משמעותית בדיוטי פרי, עם חנויות ביותר מ-140 אוניות תענוגות, 10 חברות תעופה שונות ומספר שדות תעופה ברחבי העולם.

שאיפת המותג היא, לפתוח 1000 חנויות ברחבי העולם, עד שנת 2020!

ארבע סדרות הטיפוח הראשונות המושקות בשלב הראשון בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי:

 

RITUAL OF AYURVEDA

סדרה המבוססת על הפילוסופיה ההודית. בכדי לשפר את אורח החיים ובריאות הנפש והגוף, יש לחיות חיים מאוזנים אשר יזינו אתכם באנרגיה חיובית. סדרת האיורוודה, תומכת בפילוסופיה זו, ומציעה מגוון מוצרים לטיפוח הגוף המסייעים לאיזון הגוף והנפש.

RITUAL OF DAO

הדאו היא פילוסופיה סינית עתיקה המתמקדת בהשגת האיזון  בין יין ליאנג.  איזון זה מאפשר לחוות זרימה הרמונית, תוך הרגשה שהכל מושלם. המלצה: להאט את הקצב, לאפשר לעצמכם לעשות אמבטיה חמה ומפנקת, תוך שימוש במוצרי הדאו – הדרך המפנקת למצא שלווה פנימית ושלווה באורח החיים.

RITUAL OF HAPPY BUDDHA

בסין העתיקה, לפני כ- 1100 שנה, הבודהה הצוחק היה נזיר מפורסם אשר חיוכו האגדי הביא שמחה לכל אשר הלך. במשך מאות בשנים, שפשוף בטן הבודהה הצוחק, מסמל מזל טוב ושגשוג. מסורת זו מוטמעת במגוון מוצרי הסדרה. הם תורמים לשגשוג ומזל טוב. הריחות מבוססים על תפוז מתקתק ועל  ריחם העצום של עצי הארז. השימוש במוצרי הבודהה  מוסיפים לנו  מנה יומית של אושר לחיים.

RITUAL OF SAKURA

הטקס האנאמי (hanami ceremony) העתיק מיפן,  חוגג את היופי המדהים והחולף של פריחת עצי הדובדבן - הסאקורה. כמו בחיים עצמם, היופי הוא קצר מועד ולכן יש ליהנות ממנו במלואו. שימוש במוצרי הסידרה , יזכירו לכם את פריחת הדובדבנים, ויגרמו לכם  לחגוג כל יום כאילו הוא  התחלה חדשה.

טווח המחירים- 9.90-26 דולר

את מוצרי Rituals ניתן להשיג בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.

סדרת RITUAL OF HAPPY BUDDHA- צילום יחצ
JR Duty Free- Rituals Sakura Fragrance Sticks 230ml – 26$
מותג טיפוח הגוף והנפש Rituals Cosmetics נוחת בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי- צילום יחצ 6
44